joi, 10 iunie 2010

BALADA COCALARULUI

De port trening la pantofi
Cand ma duc la aprozar
Sa iau rosii si cartofi
Ati ghicit - sunt cocalar'

Daca am din club, la mare
Poze, eu la avatar
Noaptea cu-ochelari de soare
Ati ghicit- sunt cocalar'

Daca am "GIGOLO" pe bluze
Scris mare si de tipar
Si ma dau cu gloss pe buze
Ati ghicit - sunt cocalar

Daca am pe mana stanga
Tatuat stangaci un zar
Si-una dintre unghii lunga
Ati ghicit- sunt cocalar.

De vorbesc in gura mare
Pe metrou, la celular
Ca am o vila de vanzare
Ati ghicit - sunt cocalar'

Daca port tricou lucios
La pantofi de lautar
De aia albi, cu varfu-ntors
Ati ghicit- sunt cocalar.

Daca-mi pun poze pe net
Stand cu mana-n buzunar
Si cu-n teanc de bani pe piept
Ati ghicit -sunt cocalar

Daca-mi plac glumele mele
Si rostesc des- gaozar
Fac tampenii cu manele
Sunt studentul cocalar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu